Twórcą fotela POÄNG jest japoński projektant Noboru Nakamura, według którego wszystkie produkty powinny mieć ponadczasową wartość, niezależnie od aktualnych trendów i mód. Fotel POÄNG jest tego idealnym przykładem. Czterdzieści lat to długi okres. Zmieniają się inspiracje, trendy, a przede wszystkim ludzie oraz ich potrzeby. Mimo tego, fotel POÄNG niezmiennie znajduje swoje miejsce we współczesnych wnętrzach i spełnia swoje zadanie.
– Uwielbiany fotel POÄNG to przede wszystkim synonim komfortu, jakości i produktu dobrej cenie na każdą kieszeń. Cieszymy się, że już od 40 lat jest doceniany przez naszych klientów, będąc najlepiej sprzedającym się fotelem w asortymencie IKEA. By uczcić ten wyjątkowy jubileusz, wprowadzamy nowe wzory i kolory, które bazują na oryginalnej wersji POÄNG – mówi Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR, IKEA Retail w Polsce.
Od września kultowy fotel POÄNG dostępny jest w nowej odsłonie. Miłośnicy ponadczasowego designu mogą wybierać spośród sześciu nowych wzorów pokryć w różnych wariantach kolorystycznych. Wprowadzona została również nowa rama. To, co się nie zmieniło, to najwyższa jakość wykonania. Maszyna testująca fotel POÄNG, która znajduje się w sklepach IKEA, uciska fotel aż 20 razy na minutę, z siłą 1000 newtonów, standardowo 50000 razy. To tak, jakby osoba ważąca 100 kg siadała w fotelu 20 razy na minutę.
Open Media Public Relations
Agencja Open Media Public Relations świadczy kompleksowe usługi z zakresu promocji produktów i usług w mediach tradycyjnych (prasa, radio, TV), Internecie i mediach społecznościowych. Agencja specjalizuje się w obsłudze segmentu dziecięcego (producenci sprzętów, zabawek i odzieży …
30-383 Kraków
12 268 97 50, fax. 12 260 91 67
biuro@openmedia.pl
http://www.openmedia.pl