Babcia tańczy Rock & Roll'a - Piosenki, wiersze i wierszyki dla babci i dziadka

Życzenia można składać na różne sposoby, ale czy przyszłoby Co do głowy tańczenie rock and roll′a zamiast śpiewania "Sto lat"?

Właśnie tak uczynił bohater piosenki.

Styczeń jest, zimno mi, dzwonię do babci drzwi,
kwiatki trzymam oraz magnetofon mam od mamy.
Babciu, cześć! Zdrowia moc życzę ci, teraz chodź,
rękę daj, kości zardzewiałe rozruszamy.

Zamiast śpiewać babci sto lat,
tańczę z babcia rock and rolla.
Już sąsiadki się zleciały,
razem z nami tańczyć chciały,
miauczy kot, szczeka pies,
moja babcia fajna jest.
Już muzyka śnieg rozgrzewa,
zaszumiały nagle drzewa,
zabłyszczała nam ulica
tańczy cała już dzielnica,
miauczy kot, szczeka pies,
moja babcia fajna jest.

Słońce już poszło spać, rano chce wcześnie wstać.
Księżyc na niebie granatowym jasno świeci.
Babci dzień kończy się, tańców dość ale chcę
jeszcze raz babci mojej życzeń dać bukiecik.

Zamiast śpiewać babci sto lat…

 
zostaw komentarz
Twoje imię lub nick
CAPTCHA Image Przeładuj
Przepisz kod z obrazka
Twój komentarz Wyślij komentarz
komentarze
zosia
2010-11-28 09:42:40
to jest bombowa piosenka

ewelna
2010-12-25 11:42:56
znam tom piosenkę i tak jest fajna

klaudia
2011-01-11 17:09:11
ta piosenka to jest odlot

Mariola
2011-01-12 19:24:13
odlot;;;;;

justyna10
2011-01-16 14:17:55
ta piosenka to odlot

Wikta
2011-01-17 21:02:25
Fajny ten rock and roll

kaja
2011-01-21 08:33:10
supet piosenka bomba

wercia
2011-01-21 12:58:13
bardzo fajna piosenka przyda mi się na dzień babci

Julcia
2011-01-21 23:37:13
Ja to śpiewałam ha ha fajne to:)

JULIA
2011-01-31 16:15:04
TO PIOSENKA Z PIERSZEGO PUŁROCZA Z KL1 I POZATYM BĄBA NIEPRAWDAŻ

albio
2011-02-04 14:17:55
pamientam uczylem sie jej w szkole super pozdro

Anesta
2011-02-09 19:09:07
znam tom piosenkę z przedszkola ale i tak na zawsze bendzie fajna

kinga
2011-02-25 13:54:19
fajne

natawie9
2011-02-27 15:03:20
no niewiem jest...taka... niewiem...

justysia
2011-07-19 12:14:23
ja też znam tą piosenkię

Angelika
2011-08-25 09:07:50
znam tom piosenke

bombel
2012-01-18 21:10:01
Muzyka ze Szkoly mojej :)

zuzia
2012-01-19 19:02:00
super jest

maja
2012-01-23 17:42:52
hyda sie zakohałam w tej piosence

maciek
2012-01-26 13:06:55
odiazdowa

kumpel
2012-11-20 15:50:31
zaje

Maja
2013-01-28 17:19:09
ZNAM TĄ PIOSENKĘ I TAK CIĄGLE JEST FAJNA PRZYDA MI SIĘ NA DZIEŃ BABCI ROCK AND ROLL!!!!!

Ewelina
2013-02-20 12:06:31
to jest superowa piosenka moja siostra miała ją w pierwszej klasie

wiktoria
2014-01-14 15:26:56
gdzie jest teledysk kurde.

lookkoock
2014-01-20 17:25:40
wow extra

wiki
2014-01-31 13:26:37
fajna

ami
2014-02-05 08:50:31
zamiast moja babcia fajna jest to by mogło być moja babcia jest the best ale piosenka fajna

WERAIBO
2015-01-18 20:02:03
PIOSENKA JEST BARDZO ŁADNA, ALE W JAKI SPOSÓB MOGĘ JA POBRAĆ

Nowości wydawnicze
Dzieci to koszmarne zwierzątka domowe

Gdy Lusia Niedźwiedzińska znajduje w lesie ludzkie dziecko, jest zachwycona. Zabiera chłopca do domu i prosi mamę, aby pozwoliła jej go zatrzymać, choć stara i mądra niedźwiedzica ostrzega córeczkę: "Dzieci to koszmarne zwierzątka domowe".

Leszek Peszek i sezon na kichanie

Pechowy szczęściarz znowu w akcji! Sezon na kichanie okaże się sezonem polowania na fioletowego myszołowa. Leszek, chociaż na wszystko kicha, przyłączy się do fotograficznych łowów. Hej, a co ma do tego przebiegła, mściwa wiewiórka?

wszystkie
NA KAŻDĄ OKAZJĘ...


Konkursy
Konkurs z detektywem Łodygą Konkurs z detektywem Łodygą

Czy znasz już detektywa Łodygę? Jest on specjalistą w swojej dziedzinie i umie rozwiązać każdą, nawet najtrudniejszą, zagadkę. Obudźcie w sobie detektywistyczną pasję! Zapraszamy do udziału w konkursie, w naszej zabawie czekają dwie części przygód detektywa Łodygi!

Krótko mówiąc Wojciecha Eichelbergera Krótko mówiąc Wojciecha Eichelbergera

"Zapraszam do lektury moich wybranych, superkrótkich felietonów o superważnych, coraz bardziej aktualnych sprawach: o cywilizacyjnym pośpiechu, dojrzewaniu, feminizmie, hedonizmie, homoerotyzmie, horoskopach, lęku, manipulacjach, macierzyństwie, miłości, patriarchacie, pieniądzach, pornografii, samotności, śmiechu, śmierci, uzależnieniach, voyeryzmie, wychowaniu, wyścigu szczurów." (Wojciech Eichelberger).

wszystkie
Zakupy
dodaj produkt
Masz dość zmartwień, problemów i stresu? Te warsztaty internetowe uproszczą Ci życie
Oferujemy masy, które nigdy się nie znudzą. Sprawdź!
Szybka dostawa, niskie ceny, 100% oryginalnych produktów.
Te warsztaty internetowe są dla Ciebie!
Odbierz prezent od Miasta Dzieci!
 
KALENDARZ WYDARZEŃ
marzec 
dzisiaj
Pn Wt śr Cz Pt So Nd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
nasi eksperci
Wojciech Eichelberger
Psycholog, psychoterapeuta, współtwórca Instytutu Psychoimmunologii
Aneta Strelau
Dietetyk kliniczny z wieloletnim doświadczeniem
zadaj pytanie
 
swiss cheap replica watchesreplica watches replica watches uk rolex replica watches replica watches replica watches replica watches uk