alma_belka_040216

Kiedy babcia była mała - Piosenki, wiersze i wierszyki dla babci i dziadka

Naprawdę trudno nam sobie wyobrazić, że Babcia też kiedyś była małą dziewczynką, a Dziadziu małym chłopcem. Trochę urośli, ale cóż z tego?

Możemy im za to zaśpiewać taką oto piosenkę.

Kiedy babcia była mała to sukienkę i fartuszek krótki miała.
Małe nóżki chude rączki i lubiła jeść cukierki oraz pączki.

Ref. I co , i co , że babcia nam urosła ,
że lat ma trochę więcej niż ja i brat i siostra.
I co , i co , to ważne że mam babcię ,
że bardzo kocham ją i śpiewać lubię z nią.

A gdy dziadek był malutki , to nie nosił adidasów tylko butki.
Nie miał wąsów ani brody , no i nie chciał jeść marchewki tylko lody!

Ref. I co , i co , że dziadek urósł trochę ,
że lat ma trochę więcej niż dwa plus trzy plus osiem.
I co , i co , to ważne że mam dziadka ,
że bardzo kocham go i lat mu życzę sto!

Dawno temu babcia z dziadkiem w piaskownicy się kłócili o łopatkę.
Dziś na spacer idą sobie , a gdy wrócą ja im kawę dobrą zrobię.

Ref. I co , i co , że trochę nam urośli ,
że nie są dzieciakami , że ważni z nich dorośli.
I co , i co , to ważne że są z nami ,
niech żyją długi czas i zawsze lubią nas.

 
zostaw komentarz
Twoje imię lub nick
CAPTCHA Image Przeładuj
Przepisz kod z obrazka
Twój komentarz Wyślij komentarz
komentarze
martyna
2011-01-04 16:02:32
to jest super uczyłam się tego na pamięć do szkoły śle życzenie jestem małą rużyczką ktura wypadła z koszyczka nie umiem winszować tylko babcie mocno pocałować

kasia
2011-01-04 19:41:54
bardzo fajna piosenka

kiedy babcia byla mala
2011-01-04 20:07:19
ja sie za kochalm tej piosence

miki
2011-01-07 19:51:40
fajowa(.:

Gosia
2011-01-07 20:14:47
Dla mnie ta piosenka jest głupia choć gdzieś chyba ją słyszałam.

xXxczarnyanioleczekxXx
2011-01-10 14:31:14
Nienoo... Ta piosenka mi sie tak podoba , że normalnie będe ją puszczać caly czas na komputerze gdy bede .. Kiedy babcia była mała .... :) to jest po prostu boske ..

Anka
2011-01-11 17:16:47
Ja się tego ucyłam w 1 lub 2 klasie .. na dzien babci .. Ale byla frajda ... :)

groszka10
2011-01-14 16:17:25
lubię tą piosenkę

natalia
2011-01-14 19:55:13
ej...a na jaki rytm to idzier??

Becia2002
2011-01-14 20:21:57
uczyłam się tej piosenki w klasie 0 fajna jest

marika
2011-01-14 21:28:17
na chomikuj jest melodia fajne

nata
2011-01-15 21:02:08
to jest ekstra .aż przypomniałam sobie moje pzedszkolne lata

marta
2011-01-17 15:30:42
super piosenka babci i dziadkowi będzie się podobała .

Kami$$$
2011-01-19 15:34:18
Supcio piosenka nie ma lepszej:))

alusiek :D
2011-01-20 15:47:28
te komentarze piszą 3-5 letnie dzieci hehe.. to jest dziecinne !!

patka
2011-01-20 18:08:57
śpiewałam ją w przedzszkolu melodia to na na nana na na na na nananananananananananana

wika_7_ja
2011-01-20 20:18:10
pardzo fajna piosenka

kolwik
2011-01-20 21:05:53
fajna była pierwsza zwrotka!

ewa belicka
2011-01-21 09:33:02
super

natan
2011-01-21 13:06:54
ta piosenka jest najlepsza

Mateusz
2011-01-21 14:07:33
super gratuluje

Klała
2011-01-21 20:03:47
To jest super ! ! ! ! ! !

magda
2011-01-22 12:10:45
bardzo mi się podoba ta piosenka bo przypomina o przeczkolu

motyl 260
2011-01-27 17:53:48
fajna piosenka

julia kunaszyk
2011-02-09 17:49:03
mam się tego nauczyć na poniedziałek na dzień babci i dziadka w szkole!!! SUPER PIOSENKA!!!:):&&&$$$

wikula
2011-02-21 21:48:31
haha to dla maluchów hihi

Diana
2011-03-19 08:18:26
sliczny wierszyk

patka
2011-10-29 14:54:30
super

MILENA ANNA KUŻDŻAŁ
2012-01-11 16:22:47
KOCHAM TO JA PIERSI) MILENA ANNA KUŻDŻAŁ LAT 19

Mirosława
2012-01-13 19:44:40
Super piosenka mój wnuczek będzie śpiewał tą piosenkę w przedszkolu na DZIEŃ BABCI I DZIADKA;) Jestem pod wrażeniem;)

Piter
2012-01-17 17:03:20
uczyłem się tego w 2 klasie ale było super :)

k.c
2012-01-19 08:27:58
super k.c

Krytyk
2012-01-19 11:39:32
Początek ładny,ale potem ktoś zaczął fałszować i cała piosenka skaszaniona :-[

justyna kulink ełk
2012-01-19 16:32:41
spoko

KITECZKA
2012-01-19 16:43:18
SUPER SUPER SUPER SUPER SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!

KITECZKA
2012-01-19 16:53:40
UCZYŁAM SIĘ TEJ PIOSENKI

KLAUDIA
2012-01-20 18:25:51
TO FAJOWSKA PIOSENKA! ALE TE DZIECI TO IDIOCI!!!!!!!!!!!!

wiktoria
2012-01-28 20:12:56
bardzo fajna piosenka uczyłam jej się do szkoły na dzień babci i dziadka:) ardzo ją lubie jest taka słodka:)r

kasia
2012-03-12 11:34:28
spoko

BLĄDI24
2012-04-03 15:41:51
TO JEST SUPER ZAŚPIEWAM TO MOJEJ BABCI?:) HEH HEH HI HI HI

Angelika
2012-04-05 17:57:01
Taaak... 12 lat temu, w przedszkolu śpiewałam ten utwór wraz z kuzynką. Ten Dzień Babci pamiętam jak dziś...

emilka
2012-09-27 20:18:26
ta piosenka jest bardzo fajna proszę pochwalić dzieci

weronika
2012-12-31 15:41:45
muj brat to spiewał

Aneta.O
2013-01-13 16:35:01
jak czytalam komentarze to zazwyczaj wszyscy pisza ze: spiewali to wy przedszkolu albo tym podobne. A ja jestem wy czwartej klasie i ucze sie tego na wtorek 15.01.2013r. no i co.????????!!!!!!!!!!!!

wixi
2013-01-16 17:31:51
też to śpiewałam w przedszkolu > Kiedy Babcia Była mała...>

wioletta
2013-01-16 20:47:53
zajebista

natalia
2013-01-18 20:52:34
umiem tą piosenke śpiewać bo sama bende ją śpiewała i szukam podkładu i nie moge znaleźć

ola
2013-01-19 13:41:37
to jest super piosenka

hania
2013-02-18 15:40:13
ja to się niedawno uczyłam w 2 klasie

madzia
2013-11-01 18:26:07
lool

gosia
2013-11-01 18:27:13
gupia piosenka

mila
2014-01-02 20:58:35
TA PIOSENKA JEST SUUUUPER

domcia
2014-01-07 13:48:47
ta piosenka jest superowa zaśpiewałam te piosenke babci i dzadku to bardzo się czieszyli

nikola0987
2014-01-22 10:40:22
fajna piosenka

paula
2014-04-09 21:28:14
Nie no żal mi was ja tego się uczyłam w 5-latkach

Pati xD
2014-11-16 16:05:25
Śpiewa to moja siostra na akademii na dzień seniora

Zuzia
2014-12-09 12:00:50
Bardzo ładna i fajna piosenka prześliczna!

Karol
2015-01-21 06:44:43
A ja jom zznam

KINGA.0000000000
2015-01-24 13:17:24
JA TEŻ TO ŚPIEWAŁAM NA DZIEN BABCI I DZIADKA SAMA

emilka
2015-01-29 22:34:26
Fajna piosenka, za kilka dni zaspiewam ja na dniu babci i dziadka w zerowce:-) a co by bylo gdyby kot skoczyl na twarz?

Nowości wydawnicze
Absolutnie fantastyczne labirynty

Ponad 100 wystrzałowych, rewelacyjnych, kapitalnych labiryntów! Dla początkujących i zaawansowanych. Każdy labirynt to prawdziwa przygoda – schwytanie zbiegłych zombiaków i odprowadzenie ich na cmentarz, pomoc pingwinkowi kaskaderowi, wyprawa po skarb z Jednoooką Wioletką, walka ze smokiem, rajd terenowy czy spływ Aleją Aligatorów! Jeśli traficie na ślepy zaułek lub przeszkodę, nie poddawajcie się! Dobrej zabawy! Tylko się nie zgubcie...

Kim był Charles Darwin? Seria: Wielki i sławni

W jaki sposób Charles Darwin zmienił poglądy ludzi na temat rozwoju życia na Ziemi? Co tak naprawdę oznacza słowo ewolucja? W jaki sposób jego książka "O powstawaniu gatunków drogą doboru naturalnego" zmieniła bieg historii? Dlaczego jego kolejna książka, "O pochodzeniu człowieka", wywołała ogromny sprzeciw tak wielu ludzi? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w książce "Kim był Charles Darwin?".

wszystkie
NA KAŻDĄ OKAZJĘ...


Konkursy
Muzyczny konkurs Miasta Dzieci Muzyczny konkurs Miasta Dzieci

Wszędzie dookoła wyprzedaże i "wietrzenie magazynów", nadszedł czas również na zimowe porządki w "magazynie" Miasta Dzieci! Różnica polega na tym, że u nas nagrodę można zdobyć bez wychodzenia z domu i nic to nie kosztuje :) A takich prezentów mamy dla Was aż 15!!!!

Bajki ze śniegu. Konkurs Bajki ze śniegu. Konkurs

Zimową porą zapraszamy na konkurs, w którym nagrodą jest pozycja "Bajki ze śniegu dla dzieci i tych, którzy dziećmi być nie przestali". Ta książka powstała o tej porze roku, kiedy pada śnieg, słońce kryje się za horyzontem i nie ma ochoty wyjrzeć i rozjaśnić smutku ludzi mieszkających na dalekiej Północy - zatem na czasie :)

wszystkie
Zakupy z Alma24.pl
dodaj produkt
Czekoladki mleczne z mleka alpejskiego z nadzieniem kakaowym (40%)
cena: 9,99 zł
STR8 to zapachy dla wymagających mężczyzn pragnących się wyróżnić i podkreślić swój indywidualizm
cena: 25,9 zł
Formuła Taft Perfect Flex z płynną elastyną zapewnia 100% kontrolę i doskonałą elastyczność stylizacji!
cena: 12,99 zł
Odbierz prezent od Miasta Dzieci!
 
KALENDARZ WYDARZEŃ
luty 
dzisiaj
Pn Wt śr Cz Pt So Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      
nasi eksperci
Wojciech Eichelberger
Psycholog, psychoterapeuta, współtwórca Instytutu Psychoimmunologii
Aneta Strelau
Dietetyk kliniczny z wieloletnim doświadczeniem
zadaj pytanie
WYDARZENIA NA WEEKEND