Diddlowe szaleństwo!

Wielkie stopy, charakterystyczne uszy oraz niesforna fryzura? Najmłodsi rozpoznają już bezbłędnie jego znaki firmowe, a hasło „Myszka Diddl” kojarzy się z zabawą, ciekawymi konkursami i modnymi, kolorowymi dziecięcymi akcesoriami.

Postać sympatycznej Myszki została stworzona w Niemczech w 1990 roku. Jej karierę zapoczątkowała seria pocztówek, do której z czasem dołączyły kolekcje pluszowych maskotek, akcesoriów piśmienniczych i papierniczych oraz akcesoria, takie jak torby, plecaki, portfele i inne. Do Diddla wkrótce dołączyły inne postaci, takie jak miś, konik, piesek, owieczki, które od razu zaskarbiły sobie sympatię dzieci i ich rodziców. Doskonała jakość materiałów i interesujące wzornictwo sprawiły, że Diddlowa gromadka bardzo szybko wysunęła się na pierwsze miejsce wśród najlepiej sprzedających się kolekcji dziecięcych w Niemczech. Z czasem okazało się, że Diddl zdobywa rzesze wielbicieli również za granicą, w chwili obecnej znany jest nie tylko w czternastu krajach europejskich, ale także w Stanach Zjednoczonych, Australii i Japonii.

Początek kolekcji w Polsce
W Polsce kolekcje z logo Diddl pojawiły się po raz pierwszy w 2000 roku dzięki warszawskiej firmie Plus-Z. Reakcja zarówno właścicieli sklepów, jak i młodych konsumentów, była natychmiastowa, gdyż kolekcje z sympatyczną Myszką i jej Przyjaciółmi były już u nas znane z rynku niemieckiego. W internecie istniały setki polskich fanklubów i prywatnych stron osób, które od wielu lat czekały na chwilę, w której będą mogły wreszcie ujrzeć Diddlowe gadżety w polskich sklepach. Diddl trafił do wszystkich większych i wielu mniejszych miast zarówno za pośrednictwem niewielkich prywatnych sklepów, jak i dużych sieci handlowych. Powstała też pierwsza oficjalna strona w internecie oraz jedyny w swoim rodzaju sklep internetowy, który sprawił, że dostęp do Diddlowych kolekcji stał się jeszcze łatwiejszy. Kiedy uruchomiony został internetowy fanklub Myszki Diddl, oferujący dzieciom bezpłatny dostęp do gier, obrazków, kolorowanek, kartek i tapet internetowych oraz wygaszaczy ekranu, radość młodych użytkowników nie miała granic. Rozbudowany serwis www ułatwił kontakt pomiędzy fanami z różnych regionów Polski, umożliwił też organizowanie konkursów na skalę krajową. Konkursy organizowane są przez polską siedzibę Diddla kilka razy do roku, a atrakcyjne nagrody sprawiają, że liczba przesyłanych do oceny prac oraz poziom artystyczny rośnie z roku na rok.

Swój sukces Diddlowa gromadka zawdzięcza nie tylko niewyczerpanej wyobraźni projektantów oraz ciekawej stronie internetowej, ważne jest też motto, które przyświeca jej twórcom: nasze produkty dla najmłodszych mają rozwijać takie wartości jak miłość, przyjaźń, niesienie pomocy innym, mają wyzwalać w najmłodszych radość, a u starszych przywoływać miłe wspomnienia z beztroskiego dzieciństwa. Gry zachęcają do ćwiczenia kojarzenia i pamięci, a tematyka konkursów pozwala dzieciom rozwijać talenty plastyczne i kreatywność.

Wnioskując z coraz lepszych wyników sprzedaży i rosnącego zainteresowania Diddlem, sympatyczna Myszka i jej gromadka na dobre zagościły w sercach i gustach najmłodszych polskich konsumentów. Na rynku zalanym chińską masową produkcją i propozycjami o niskim poziomie zarówno intelektualnym, jak i estetycznym, kolekcje „Myszka Diddl” wyróżniają się oryginalnością, a zarazem wysoką jakością, na co tak bardzo zwraca uwagę dzisiejszy młody klient i jego rodzice.

Nie znasz jeszcze Myszki Diddl i Krainy Sera? Zajrzyj na naszą stronę http://www.diddl.pl oraz do sklepu http://sklep.plus-z.pl

Serdecznie zapraszamy!

Polecamy również  Prawdziwa kamera cyfrowa dla małych artystów-filmowców oraz Kolorowa Krowa poleca zabawki

 



ZOBACZ TAKŻE:diddl